Voilà que Karl passe derrière l'objectif pour une campagne de pub fabuleuse: Chanel et Eres, private co branding. Mais la star c'est aussi Emily Didonato qui joue la pin-up avec un air rétro très amusant, tantôt habillée, tantôt déshabillée. Des photos reprises sur des livres géants dans les vitrines du flagship de la Rue Tronchet. On ne peut pas les manquer...ils sont si surprenants. Pas l'ombre d'un mannequin ou d'un produit. Une idée très intéressante, non?
Chanel and Eres: private co branding. Of course, Karl Lagerfeld took his camera to create this new advertising campaign. Emily Didonato is the other star, wearing the Eres Summer collection with a retro style. At the Parisian flagship, these amazing pictures have been printed on giant books. These windows are not to be missed! And, it's an interesting way to display the swimming costumes without mannequins and products.
Eres - Rue Tronchet - Paris - May 2010
1 commentaire:
How FUN!
And very clever that these are 'referencing' the pinup girls artwork of Albert Vargas during the 1940's for Esquire Magazine.
Always vignetted and very posey seen here
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